Żywienie

Zapraszamy do zapoznania się z jadłospisem

16 – 20.09.2024 r. 

JADŁOSPIS 16.09.-20.09.pdf


PŁATNOŚCI ZA OBIADY

 

WRZESIEŃ 2024

Prosimy o dokonanie wpłat za obiady najpóźniej do 1 września br.

Dane do przelewu:

14 8591 0007 0070 0121 2243 0004

Proszę podać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz wybrany wariant

WARIANT 1 – CAŁY ZESTAW OBIADOWY 20 x 10,50 zł = 210,00 zł

WARIANT 2 – ZUPA 20 x 3,00 zł = 60,00 zł

WARIANT 3 – II DANIE 20 x 7,50 zł = 150,00 zł

 

Stawka dla przedszkolaków 20 x 7,20 zł = 144 zł

(PŁATNOŚCI MOŻNA DOKONAĆ JEDYNIE ZA PEŁNĄ LICZBĘ DNI NAUKI W MIESIĄCU)

Sekretarz szkoły,
Klaudia Zagól


PŁATNOŚCI ZA OBIADY

Szanowni Państwo!

W związku ze wzrostem cen za żywienie od dnia 01 lutego 2024 r. zmianie ulegają ceny posiłków:

Zupa  2,50 zł
II danie 6,50 zł
Cały zestaw 9 zł (2,50 zł + 6,50 zł)

PŁATNOŚCI ZA OBIADY

Dotyczy TYLKO uczniów klas I-VIII

   Czerwiec 2024

Prosimy o dokonanie wpłat za obiady.

Dane do przelewu:

14 8591 0007 0070 0121 2243 0004

Proszę podać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz wybrany wariant

 

WARIANT 1 – CAŁY ZESTAW OBIADOWY 13 x 9,00 zł = 117,00 zł

 

WARIANT 2 – ZUPA 2 13 x 2,50 zł = 32,50 zł

 

WARIANT 3 – II DANIE 13 x 6,50 zł = 84,50 zł
 

(PŁATNOŚCI MOŻNA DOKONAĆ JEDYNIE ZA PEŁNĄ LICZBĘ DNI NAUKI W MIESIĄCU)

BARDZO PROSZĘ O TERMINOWE DOKONYWANIE WPŁAT!!!

Zapraszamy do zapoznania się z jadłospisem:

Jadłospis – Przedszkole 24.06-28.06.2024

 


 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/23

Dyrektora Szkoły Podstawowej

Św. Jadwigi Królowej w Winiarach

z dnia 27.01.2023r.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z POSIŁKU W FORMIE CATERINGU

W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W WINIARACH

§1

  1. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań opiekuńczych, a w szczególności wspieranie prawidłowego rozwoju dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach, szkoła zapewnia możliwość spożywania ciepłego posiłku w formie cateringu.
  2. Miejscem spożywania posiłków dostarczanych w formie cateringu jest stołówka szkolna.
  3. Posiłki wydawane są w czasie trwania rocznych zajęć dydaktycznych podczas długich przerw w godzinach: 10:05-10:20, 12:00-12:20.
  4. Obiady są odpłatne.
  5. Do korzystania z obiadów uprawnieni są uczniowie, których rodzice dokonali terminowej wpłaty za obiady.
  6. Stawka żywieniowa za obiad ustalana jest przez dyrektora w porozumieniu z organem prowadzącym i podawana jest do wiadomości na początku każdego roku szkolnego na stronie internetowej szkoły w zakładce „Żywienie” .

§2

  1. Płatności za obiady dokonuje się tylko bezgotówkowo przelewem na podany nr konta bankowego:

Gmina Gdów- SP Winiary

Krakowski Bank Spółdzielczy

14 8591 0007 0070 0121 2243 0004

Tytuł płatności: należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc żywienia, rok wybrana opcja obiadu (zupa/ drugie danie/ obiad dwudaniowy).

  1. Wpłaty za obiady należy dokonywać z góry do 25-go dnia każdego poprzedzającego miesiąca, w którym uczeń będzie korzystał z wyżywienia (decyduje data wpływu na konto).  Jedynie za miesiąc styczeń wpłaty należy dokonywać od 1 do 5 stycznia.
  2. W przypadku płatności za kilkoro dzieci, za każde należy dokonać oddzielnego przelewu.
  3. Wysokość opłat za wyżywienie dzieci stanowi iloczyn stawki dziennej i ilości dni żywienia  w miesiącu.
  4. Łączny koszt obiadów na kolejny miesiąc będzie podany do wiadomości do 15-go dnia każdego miesiąca na stronie internetowej szkoły www.spwiniary.gdow.pl w zakładce „Żywienie”.

§3

  1. Nieobecność ucznia korzystającego z wyżywienia w stołówce szkolnej należy zgłosić osobiście lub telefonicznie 12 251 72 27 najpóźniej w dniu nieobecności do godziny 8:00.
  2. Obowiązek zgłaszania nieobecności dziecka w szkole należy do płacącego za obiady, nie do wychowawcy.
  3. Opłata uiszczona z góry za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu, zostanie zwrócona w postaci pomniejszenia o jej wysokość opłaty za posiłki w kolejnym miesiącu.
  4. Koszt obiadów w następnym miesiącu należy pomniejszyć o kwotę zgodnie ze zgłoszonymi nieobecnościami dziecka w szkole.
  5. Nie będą odliczane nieobecności dziecka niezgłoszone do szkoły lub zgłoszone po terminie
  6. W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie, żywienie dziecka zostaje wstrzymane.
  7. Zwrot kwoty za niewykorzystane posiłki w czerwcu zostanie zwrócony na ten sam nr konta, z którego dokonano płatności za obiady na czerwiec.
  8. Cena obiadu wynosi:
  • -zupa- 2zł
  • drugie danie- 5zł
  • zestaw dwudaniowy- 7zł
  1. Wszelkich zmian w niniejszym regulaminie dokonuje dyrektor w postaci pisemnego aneksu.

§4

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie postanowienia ustawy Prawo oświatowe.
  2. Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem, a wynikłe z działalności Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach uregulowane są na bieżąco przez Dyrektora Szkoły.
  3. W zależności od wytycznych związanych z sytuacją epidemiologiczną w kraju postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być na bieżąco zmieniane.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem wydania.

 

Do pobrania: Regulamin żywienia.pdf

Kalendarium
wrzesień 2024
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Znajdż na naszej stronie
Pokaz slajdów

Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Winiarach
Winiary 169, 32-420 Gdów, tel.: 12 251 72 27 e-mail: sekretariat@spwiniary.com.pl
Copyright by www.spwiniary.gdow.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
BIP
Skip to content