Żywienie
Zapraszamy do zapoznania się z jadłospisem
16 – 20.09.2024 r.
JADŁOSPIS 16.09.-20.09.pdf
PŁATNOŚCI ZA OBIADY
WRZESIEŃ 2024
Prosimy o dokonanie wpłat za obiady najpóźniej do 1 września br.
Dane do przelewu:
14 8591 0007 0070 0121 2243 0004
Proszę podać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz wybrany wariant
WARIANT 1 – CAŁY ZESTAW OBIADOWY 20 x 10,50 zł = 210,00 zł
WARIANT 2 – ZUPA 20 x 3,00 zł = 60,00 zł
WARIANT 3 – II DANIE 20 x 7,50 zł = 150,00 zł
Stawka dla przedszkolaków 20 x 7,20 zł = 144 zł
(PŁATNOŚCI MOŻNA DOKONAĆ JEDYNIE ZA PEŁNĄ LICZBĘ DNI NAUKI W MIESIĄCU)
Sekretarz szkoły,
Klaudia Zagól
PŁATNOŚCI ZA OBIADY
Szanowni Państwo!
W związku ze wzrostem cen za żywienie od dnia 01 lutego 2024 r. zmianie ulegają ceny posiłków:
Zupa 2,50 zł
II danie 6,50 zł
Cały zestaw 9 zł (2,50 zł + 6,50 zł)
PŁATNOŚCI ZA OBIADY
Dotyczy TYLKO uczniów klas I-VIII
Czerwiec 2024
Prosimy o dokonanie wpłat za obiady.
Dane do przelewu:
14 8591 0007 0070 0121 2243 0004
Proszę podać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz wybrany wariant
WARIANT 1 – CAŁY ZESTAW OBIADOWY 13 x 9,00 zł = 117,00 zł
WARIANT 2 – ZUPA 2 13 x 2,50 zł = 32,50 zł
WARIANT 3 – II DANIE 13 x 6,50 zł = 84,50 zł
(PŁATNOŚCI MOŻNA DOKONAĆ JEDYNIE ZA PEŁNĄ LICZBĘ DNI NAUKI W MIESIĄCU)
BARDZO PROSZĘ O TERMINOWE DOKONYWANIE WPŁAT!!!
Zapraszamy do zapoznania się z jadłospisem:
Jadłospis – Przedszkole 24.06-28.06.2024
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/23
Dyrektora Szkoły Podstawowej
Św. Jadwigi Królowej w Winiarach
z dnia 27.01.2023r.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z POSIŁKU W FORMIE CATERINGU
W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI KRÓLOWEJ W WINIARACH
§1
- W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań opiekuńczych, a w szczególności wspieranie prawidłowego rozwoju dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach, szkoła zapewnia możliwość spożywania ciepłego posiłku w formie cateringu.
- Miejscem spożywania posiłków dostarczanych w formie cateringu jest stołówka szkolna.
- Posiłki wydawane są w czasie trwania rocznych zajęć dydaktycznych podczas długich przerw w godzinach: 10:05-10:20, 12:00-12:20.
- Obiady są odpłatne.
- Do korzystania z obiadów uprawnieni są uczniowie, których rodzice dokonali terminowej wpłaty za obiady.
- Stawka żywieniowa za obiad ustalana jest przez dyrektora w porozumieniu z organem prowadzącym i podawana jest do wiadomości na początku każdego roku szkolnego na stronie internetowej szkoły w zakładce „Żywienie” .
§2
- Płatności za obiady dokonuje się tylko bezgotówkowo przelewem na podany nr konta bankowego:
Gmina Gdów- SP Winiary
Krakowski Bank Spółdzielczy
14 8591 0007 0070 0121 2243 0004
Tytuł płatności: należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc żywienia, rok wybrana opcja obiadu (zupa/ drugie danie/ obiad dwudaniowy).
- Wpłaty za obiady należy dokonywać z góry do 25-go dnia każdego poprzedzającego miesiąca, w którym uczeń będzie korzystał z wyżywienia (decyduje data wpływu na konto). Jedynie za miesiąc styczeń wpłaty należy dokonywać od 1 do 5 stycznia.
- W przypadku płatności za kilkoro dzieci, za każde należy dokonać oddzielnego przelewu.
- Wysokość opłat za wyżywienie dzieci stanowi iloczyn stawki dziennej i ilości dni żywienia w miesiącu.
- Łączny koszt obiadów na kolejny miesiąc będzie podany do wiadomości do 15-go dnia każdego miesiąca na stronie internetowej szkoły www.spwiniary.gdow.pl w zakładce „Żywienie”.
§3
- Nieobecność ucznia korzystającego z wyżywienia w stołówce szkolnej należy zgłosić osobiście lub telefonicznie 12 251 72 27 najpóźniej w dniu nieobecności do godziny 8:00.
- Obowiązek zgłaszania nieobecności dziecka w szkole należy do płacącego za obiady, nie do wychowawcy.
- Opłata uiszczona z góry za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu, zostanie zwrócona w postaci pomniejszenia o jej wysokość opłaty za posiłki w kolejnym miesiącu.
- Koszt obiadów w następnym miesiącu należy pomniejszyć o kwotę zgodnie ze zgłoszonymi nieobecnościami dziecka w szkole.
- Nie będą odliczane nieobecności dziecka niezgłoszone do szkoły lub zgłoszone po terminie
- W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie, żywienie dziecka zostaje wstrzymane.
- Zwrot kwoty za niewykorzystane posiłki w czerwcu zostanie zwrócony na ten sam nr konta, z którego dokonano płatności za obiady na czerwiec.
- Cena obiadu wynosi:
- -zupa- 2zł
- drugie danie- 5zł
- zestaw dwudaniowy- 7zł
- Wszelkich zmian w niniejszym regulaminie dokonuje dyrektor w postaci pisemnego aneksu.
§4
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie postanowienia ustawy Prawo oświatowe.
- Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem, a wynikłe z działalności Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach uregulowane są na bieżąco przez Dyrektora Szkoły.
- W zależności od wytycznych związanych z sytuacją epidemiologiczną w kraju postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być na bieżąco zmieniane.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem wydania.
Do pobrania: Regulamin żywienia.pdf